Din indkøbskurv er tom.

Subtotal: 0,00 DKK

Virksomhedsaftale

Hos Vejen Erhvervsbeklædning er der rig mulighed for, at man som virksomhed kan oprette en skræddersyet Erhvervsaftale, med en erhvervsaftale tilbyder Vejen Erhvervsbeklædning at hver medarbejder har et bestemt udvalg af varer, samt et dertil anvendeligt budget for hver enkelt medarbejder. Vi har dermed overblik over hvor meget hver medarbejde har benyttet sig af sit budget over tid, og kan derfor kalkulere hvor meget den ansatte må få udleveret, før dennes budget er opbrugt. Denne service giver virksomheden en simplere proces i forløbet af medarbejdernes køb af arbejdstøj. Der er således som virksomhed ikke behov for at administrere, hvor meget den enkelte medarbejder får udleveret i arbejdstøj. Dertil giver det medarbejderen muligheden for en mere selvstændigt tilgang til valg af arbejdstøj, hvor de selv har fingeren på pulsen og kan besøge butikken, når de skal guides til hvilket arbejdstøj de har mulighed for at vælge. Det er vores erfaring af løbende bestilling af arbejdstøj oftest er en fordel for virksomheden, da medarbejdere kun henter det tøj de har brug for. Forløbet fra bestillingen til udleveringen af det færdigbehandlede arbejdstøj foregår i samme hus. I og med tøjet både bestilles, broderes eller trykkes hos Vejen Erhvervsbeklædning kan priserne formuleres inklusiv tryk eller broderi. Samtidig er det fordelagtigt for både virksomheden og medarbejderen at kunne kontakte os løbende ved ændringer eller regulering af bestilling, samt at vi sætter en dyd i at opfylde specifikke personlige krav til arbejdstøjet fra de enkelte medarbejdere .